Ádám és Betti 2013.01.31. 19:27

Second Sreda

Nézzük mi történt a keddi buli másnapján. Szerintem a reggelről nem kell sokat mesélnem, mindenki ment már buli után suliba ide-oda. Nem volt túl jó, de miután bringáztunk már nem éreztük magunkat olyan fáradtnak. Felfrissített vagy valami ilyesmi. A mai szlovén órák egész gyorsan elteltek, csomót viccelődtünk, jó hangulatú volt az egész, bár  azért rendesen küzdünk a nyelvvel. Néhány helyen olyan logikátlan az egész...vagy lehet nem az, csak szimplán nehéz és meg kell értenünk. De kíváncsi vagyok, hogy ilyen eredménnyel fogjuk zárni a kurzust a szóbeli és írásbeli vizsgán. Alig várom. :D 

Az ebédet újra a Pizza Atrijban ejtettük meg, ahol megint annyi kaját adtak, hogy a fél pizzámat hazahoztam és eltettem vacsira. Miután hazagurultunk, én személy szerint aludtam egy órát, hogy visszaszerezzem emberi mivoltom. A pihi után eldöntöttünk elugrunk bringával Izolába (/ra nem tudom, hogy kell mondani. :D), de útközben meggondoltuk magunkat, mivel a faluba közvetlenül a tenger mellett vezetett egy bicikliút, ami abszolút nem volt kivilágítva, és nem volt mindegyikünknek lámpája. Inkább visszatekertünk a városba, ahol tenni akartunk egy nagy kört, amit körülbelül 20 perc alatt abszolváltunk, most realizáltuk csak milyen kicsi is ez a Koper. Megpihentünk a lassan törzshelynek is mondható Café Calypsoban, ittunk egy sörikét, illetve mi csajok, isteni vroča čokolada-t. Itthon lazára vettük a dolgot éjfél körül már mindannyian aludtunk. :)

9daypage.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ifeelslovenia.blog.hu/api/trackback/id/tr615055516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása